Ulaştırma Bakanı, yol trafiğinde bin başına 0,0 için bir düzenleme istemiyor

activism

Member
Yeni Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder, direksiyondaki alkol sınırında bin başına 0,0'a düştü ve otoyollarda genel bir hız sınırı. Schnieder, karayolu trafiğinde esrarı eleştirir.


Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder, direksiyondaki alkol sınırını binde 0,0'a düşürmek istemiyor. CDU politikacı Funke Media Group gazetelerine “Tabii ki, alkolsüz direksiyona çıkmanızı tavsiye ederim.” Dedi. Bununla birlikte, mevcut 0.5 promille sınırının “yeterli ve hedefli” olduğunu düşünmektedir.

Schnieder, “Birçok sosyal durumda, nezakete katılabilir ve bir yudum alabilirsiniz – yol trafiğini tehlikeye atmadan.” Dedi.


Bakan, başka bir ilacın daha sorunlu olduğuna inanıyor: “Esrarda çok kritik. Bence trafikteki etkinin nispeten öngörülemez. Bu seçim döneminde buna daha yakından bakmalıyız.”

Hız sınırı gereksiz


Bir hız sınırı Schnieder'in gerekli olduğunu düşünmez. Gazetelere, “Alman otoyollarındaki ortalama hız saatte 115 kilometre bile değil.” Dedi. Birçok hız sınırı vardır ve ayrıca şantiyeler ve trafik sıkışıklığı da vardır. “Almanya'da sadece birkaç yolda gerçekten hızlı bir şekilde sürebilirsiniz. Bu yüzden otoyollarda genel bir hız sınırı gereksiz.”

Yaşlılar için sürüş testi yok


Anavatanında (Eifel) özel bir araba kullanan bakan şüphecilik olarak şüphecilik olarak görür: “Yaşlılar yol trafiğinde belirli bir riskten yoksun değil. Yaş gruplarını karşılaştırırsak, çocukla ilgili bir sorunumuz var.”


2023 için federal istatistik ofisi, toplam nüfusun payında ölçülen yaşlı insanların trafik kazalarında gençlerden daha az sıklıkta olduğunu buldu – örneğin artık işe gitmedikleri için. Bununla birlikte, yaşlılar direksiyonda kişisel hasarla bir kazaya karışmışsa, istatistiklere göre, daha sık ana borcu daha genç sürücüler olarak giyiyorlardı – özellikle 75 yaşından büyük olsaydı.


DPA/PFI