Almanya Çatlak araba geçiş ücreti
Söder, milyon dolarlık geçiş ücreti hakkında “Bu sadece sinir bozucu” diyor
Durum: 19.07.2023| Okuma süresi: 2 dakika
CSU patronu Markus Söder
Kredi bilgileri: AFP/CHRISTOF STACHE
Federal hükümet, CSU’nun eski prestij projesi olan başarısız araba geçiş ücreti için 240 milyon avrodan fazla ödeyecek. CSU patronu Markus Söder, “Kötü gitti,” diye özetliyor ve “gerçek bir sorundan” söz ediyor.
DCSU başkanı Markus Söder, başarısız araba geçiş ücretinin milyon dolarlık sonuçlarından pişmanlık duydu. Bavyera Başbakanı Çarşamba akşamı ZDF’nin “heute dergisinde” “Ücretli geçiş ücreti aslında kötü ve basit bir şekilde gitti ve sonunda gerçek bir sorun oldu” dedi.
Federal hükümet, o zamanki Federal Ulaştırma Bakanı ve Söder partisi arkadaşı Andreas Scheuer’in başarısız olduğu bir proje olan geçiş ücretini fiilen işletmeyi amaçlayan şirketlere 243 milyon avro ödeyecek. Söder, “Numara artık odada ve bu yüzden can sıkıcı, bu doğru” dedi.
Federal Ulaştırma Bakanlığı da Scheuer aleyhindeki rücu iddialarını inceliyor. Ancak geçtiğimiz günlerde bunların da ileri sürülüp sürülmeyeceği henüz netlik kazanmadı.
ayrıca oku
Fikir Arızalı araç ücreti
Araba geçiş ücreti, Haziran 2019’da Avrupa Adalet Divanı (ECJ) tarafından yasadışı olduğu gerekçesiyle durduruldu. Federal hükümet, karardan kısa bir süre sonra amaçlanan operatörlerle olan sözleşmeleri feshetti ve başlangıçta 560 milyon avro tazminat talep etti. Scheuer, şirketin iddiasını reddetti. Bunu, toplamın yarısından daha azıyla sonuçlanan tahkim izledi. Scheuer, kızgınlığı anlayabildiğini ve eleştiriyi ciddiye aldığını kendisi söylemişti. Ancak, araba geçiş ücreti “ne tek bir CSU ne de bir Scheuer projesi” idi.
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
“Kick-off Politics” WELT’in günlük haber podcast’idir. WELT editörleri tarafından analiz edilen en önemli konu ve günün tarihleri. Podcast’e şu adresten abone olun: spotify, Apple Podcast’leri, Amazon Müzik veya doğrudan RSS beslemesi aracılığıyla.
Söder, milyon dolarlık geçiş ücreti hakkında “Bu sadece sinir bozucu” diyor
Durum: 19.07.2023| Okuma süresi: 2 dakika
CSU patronu Markus Söder
Kredi bilgileri: AFP/CHRISTOF STACHE
Federal hükümet, CSU’nun eski prestij projesi olan başarısız araba geçiş ücreti için 240 milyon avrodan fazla ödeyecek. CSU patronu Markus Söder, “Kötü gitti,” diye özetliyor ve “gerçek bir sorundan” söz ediyor.
DCSU başkanı Markus Söder, başarısız araba geçiş ücretinin milyon dolarlık sonuçlarından pişmanlık duydu. Bavyera Başbakanı Çarşamba akşamı ZDF’nin “heute dergisinde” “Ücretli geçiş ücreti aslında kötü ve basit bir şekilde gitti ve sonunda gerçek bir sorun oldu” dedi.
Federal hükümet, o zamanki Federal Ulaştırma Bakanı ve Söder partisi arkadaşı Andreas Scheuer’in başarısız olduğu bir proje olan geçiş ücretini fiilen işletmeyi amaçlayan şirketlere 243 milyon avro ödeyecek. Söder, “Numara artık odada ve bu yüzden can sıkıcı, bu doğru” dedi.
Federal Ulaştırma Bakanlığı da Scheuer aleyhindeki rücu iddialarını inceliyor. Ancak geçtiğimiz günlerde bunların da ileri sürülüp sürülmeyeceği henüz netlik kazanmadı.
ayrıca oku
Fikir Arızalı araç ücreti
Araba geçiş ücreti, Haziran 2019’da Avrupa Adalet Divanı (ECJ) tarafından yasadışı olduğu gerekçesiyle durduruldu. Federal hükümet, karardan kısa bir süre sonra amaçlanan operatörlerle olan sözleşmeleri feshetti ve başlangıçta 560 milyon avro tazminat talep etti. Scheuer, şirketin iddiasını reddetti. Bunu, toplamın yarısından daha azıyla sonuçlanan tahkim izledi. Scheuer, kızgınlığı anlayabildiğini ve eleştiriyi ciddiye aldığını kendisi söylemişti. Ancak, araba geçiş ücreti “ne tek bir CSU ne de bir Scheuer projesi” idi.
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
“Kick-off Politics” WELT’in günlük haber podcast’idir. WELT editörleri tarafından analiz edilen en önemli konu ve günün tarihleri. Podcast’e şu adresten abone olun: spotify, Apple Podcast’leri, Amazon Müzik veya doğrudan RSS beslemesi aracılığıyla.