Hamburg liman köprüsü
Muhalefet Senato’yu Köhlbrand geçidinde “felaketi planlamakla” suçluyor
Durum: 14:11| Okuma süresi: 2 dakika
Köhlbrand Köprüsü, Hamburg’un simge yapılarından biridir, ancak günleri sayılıdır. Ancak bir halefi olması mümkündür.
Kaynak: dpa
Yeni tahminlere göre, uzun süredir tercih edilen tünel çözümü pahalı ve karmaşık. Hamburg Ekonomi Senatörü Melanie Leonhard ipi çekiyor ve şimdi CDU ve sol öfkelenirken başka çözümler düşünüyor.
AHamburg limanındaki yaşlanan Köhlbrandbrücke’nin değiştirilmesiyle ilgili belirsizlikler karşısında muhalefet, kırmızı-yeşil Senato’yu bir “planlama felaketi” ile suçluyor. Bunun arka planında, Ekonomi Senatörü Melanie Leonhard’ın (SPD) vatandaşlığa yazdığı ve başlangıçta bilinmeyen zemin koşulları nedeniyle, zaten planlanan bir tünel inşaatının yeniden sorgulanması gerektiğini ve projenin yeniden değerlendirilmesi gerektiğini belirttiği bir mektubu var. . Birkaç medya bu konuda haber yaptı.
ayrıca oku
Aslında, limanın doğu ve batı kısımlarını birbirine bağlayacak bir tünel yapılmasına karar verildi. Hizmet ömrünün sonuna gelen ve 50 metrelik bir boşluk yüksekliğiyle artık gelecekteki gereksinimleri karşılamayan Köhlbrandbrücke 2036’nın yerini alması amaçlandı. Yıllardır planlanıyor.
ayrıca oku
Leonhard, toprak koşulları nedeniyle tünelin fizibilite çalışmasında tahmin edilenden yaklaşık 5.40 metre daha derine inşa edilmesi gerekeceğini yazıyor. “Bu, yaklaşık 165 metrelik ek bir tünel uzunluğuna neden oluyor.” Bu da, karşılık gelen ek maliyetlerle birlikte 35 ek mühendislik yapısını gerekli kılıyor. Genel olarak, yetkili makam tünel varyantı için 5,3 milyar avrodan fazlasını üstleniyor.
ayrıca oku
Bu nedenle Leonhard ipi çekiyor: “Farklı geçiş varyantlarının avantajlarını ve dezavantajlarını tartmak ve planlamaya devam etmek için hangi yapısal varyantın kullanılabileceğine karar vermek için mümkün olan en kısa sürede güvenilir bir temel oluşturmak amaçlanıyor.” Başkan Carola Veit.
CDU’nun vatandaşlık uzmanı Götz Wiese Pazar günü yaptığı açıklamada, “Köhlbrand geçidi için planlanan felaket utanç verici” dedi. “Eski Köhlbrand Köprüsü yıkılmadan birkaç yıl önce – tüm planlama baştan başlarsa” limanın güvenilirliği söz konusu olur. Liman otoritesi HPA’da “alanları hakkında bir şeyler bilen en üstteki kişilerle” “tam bir yeniden başlatma” çağrısında bulundu.
ayrıca oku
Solun liman politikası sözcüsü Norbert Hackbusch, “Avanti Dilettanti” sloganına göre planlamadan bahsetti. “80 dış işçi tarafından takviye edilen 20 mühendisle HPA’da çok yıllı soruşturmalar önemli noktalarda yanlıştı.” Böylece, Senato’ya göre “56 milyon avronun en az birkaçı boşa gitti”. Şimdiye kadar planlama için harcandı.
Muhalefet Senato’yu Köhlbrand geçidinde “felaketi planlamakla” suçluyor
Durum: 14:11| Okuma süresi: 2 dakika
Köhlbrand Köprüsü, Hamburg’un simge yapılarından biridir, ancak günleri sayılıdır. Ancak bir halefi olması mümkündür.
Kaynak: dpa
Yeni tahminlere göre, uzun süredir tercih edilen tünel çözümü pahalı ve karmaşık. Hamburg Ekonomi Senatörü Melanie Leonhard ipi çekiyor ve şimdi CDU ve sol öfkelenirken başka çözümler düşünüyor.
AHamburg limanındaki yaşlanan Köhlbrandbrücke’nin değiştirilmesiyle ilgili belirsizlikler karşısında muhalefet, kırmızı-yeşil Senato’yu bir “planlama felaketi” ile suçluyor. Bunun arka planında, Ekonomi Senatörü Melanie Leonhard’ın (SPD) vatandaşlığa yazdığı ve başlangıçta bilinmeyen zemin koşulları nedeniyle, zaten planlanan bir tünel inşaatının yeniden sorgulanması gerektiğini ve projenin yeniden değerlendirilmesi gerektiğini belirttiği bir mektubu var. . Birkaç medya bu konuda haber yaptı.
ayrıca oku
Aslında, limanın doğu ve batı kısımlarını birbirine bağlayacak bir tünel yapılmasına karar verildi. Hizmet ömrünün sonuna gelen ve 50 metrelik bir boşluk yüksekliğiyle artık gelecekteki gereksinimleri karşılamayan Köhlbrandbrücke 2036’nın yerini alması amaçlandı. Yıllardır planlanıyor.
ayrıca oku
Leonhard, toprak koşulları nedeniyle tünelin fizibilite çalışmasında tahmin edilenden yaklaşık 5.40 metre daha derine inşa edilmesi gerekeceğini yazıyor. “Bu, yaklaşık 165 metrelik ek bir tünel uzunluğuna neden oluyor.” Bu da, karşılık gelen ek maliyetlerle birlikte 35 ek mühendislik yapısını gerekli kılıyor. Genel olarak, yetkili makam tünel varyantı için 5,3 milyar avrodan fazlasını üstleniyor.
ayrıca oku
Bu nedenle Leonhard ipi çekiyor: “Farklı geçiş varyantlarının avantajlarını ve dezavantajlarını tartmak ve planlamaya devam etmek için hangi yapısal varyantın kullanılabileceğine karar vermek için mümkün olan en kısa sürede güvenilir bir temel oluşturmak amaçlanıyor.” Başkan Carola Veit.
CDU’nun vatandaşlık uzmanı Götz Wiese Pazar günü yaptığı açıklamada, “Köhlbrand geçidi için planlanan felaket utanç verici” dedi. “Eski Köhlbrand Köprüsü yıkılmadan birkaç yıl önce – tüm planlama baştan başlarsa” limanın güvenilirliği söz konusu olur. Liman otoritesi HPA’da “alanları hakkında bir şeyler bilen en üstteki kişilerle” “tam bir yeniden başlatma” çağrısında bulundu.
ayrıca oku
Solun liman politikası sözcüsü Norbert Hackbusch, “Avanti Dilettanti” sloganına göre planlamadan bahsetti. “80 dış işçi tarafından takviye edilen 20 mühendisle HPA’da çok yıllı soruşturmalar önemli noktalarda yanlıştı.” Böylece, Senato’ya göre “56 milyon avronun en az birkaçı boşa gitti”. Şimdiye kadar planlama için harcandı.