Hamburg Fark yaratan seçim reklamları
Hamburg seçmen katılımını artırmak için esprili bir kampanya başlattı
Şu an: 17:13| Okuma süresi: 2 dakika
Belediye Başkanı Carola Veit (M.), 2024 ve 2025 seçimlerine yönelik seçim kampanyasının motiflerinden birini sunuyor. Bu, gönüllü kuruluşların üyelerine yöneliktir
Kaynak: Hamburg Vatandaşlığı
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Vatandaşlar, Hansa şehrinin yaklaşık 1,43 milyon seçmeninin sandık başına gitmesini sağlamak için bir poster ve sosyal medya kampanyası kullanmak istiyor. Bu yıl bölge meclisleri ve Avrupa Parlamentosu seçimleri başlayacak.
MVatandaşlar tarafından gerçekleştirilen 1,5 milyon avroluk kampanya, Hamburg halkını Haziran ayında yapılacak Avrupa ve bölge meclisi seçimlerinde ve gelecek yıl yapılacak şehir seçimlerinde oy kullanmaya motive etmeyi amaçlıyor. Başkan Carola Veit (SPD) Salı günü yaptığı açıklamada, “Sizi harekete geçiren şeyi seçin” sloganıyla amacın öncelikle sandık başına gitme hakkı verilmeyen kişilere hitap etmek olduğunu söyledi.
Son olarak Hamburg'daki 2021 federal seçimlerinde seçmen katılımı yüzde 63'e yükseldi. Veit, “Bundan önce yüzde 60'ın altındaydık” dedi. Ancak şehirde büyük farklılıklar var. Harburg ve Hamburg-Mitte bölgesinde oy kullanma hakkına sahip olanların yarısı bile oy kullanmadı.
ayrıca oku
Aşırı sağcılığa karşı gösteriler
“Bu yüzden artık çok fazla insanın oy kullanmayı planlamadığını bildiğimiz alanlara daha fazla odaklanacağız.” Bu öncelikli bölgelerde hedefli mikro kampanyalar düzenlenecek. “Her gün hayatlarımız için büyük ve küçük kararlar veriyoruz. Veit, herkesin birkaç yılda bir parlamentolarımızda söz sahibi olma güvenine sahip olması gerektiğini söyledi.
Kampanyanın mayıs ayında başlaması planlanıyor. “İtfaiye mi, bot mu? Senin hayatın. Gönüllü çalışmanız. Veit, “Seçim sizin.” Ayrıca günlük yaşamlarında oy verme hakkına sahip olanlara da hitap etmek istiyoruz – örneğin manikür salonunda, berberde, spor kulübünde veya gönüllü itfaiye teşkilatında, dedi Veit. Toplu taşıma yolcu televizyonlarında, metro ve S-Bahn istasyonlarındaki bilgilendirme ekranlarında da büyük ölçekli poster ve animasyonların yayınlanması planlanıyor.
ayrıca oku
2020 yılında vatandaşlar da benzer yapılandırılmış bir kampanya başlattı. O zamanlar Veit'e göre ilgili hedef gruplara göre uyarlanmış 100'e kadar motif kullanılıyordu. Bu sefer yine bu yöne gitmek istiyoruz.
Eyaletten dönen memur Oliver Rudolf, kampanya fikrine övgüde bulundu. “Önümüzdeki seçimlerde demokratik katılımı sürdürülebilir bir şekilde güçlendirmek için Hamburgluları günlük hayata dahil ediyor.” Seçmen seçmen sayısını 1,43 milyon olarak verdi. Bölge meclisleri ve Avrupa Parlamentosu seçimleri 9 Haziran'da yapılacak. Postayla oylama 30 Nisan'da başlıyor. Şubat 2025'te yeni bir vatandaşlık seçilecek.
Hamburg seçmen katılımını artırmak için esprili bir kampanya başlattı
Şu an: 17:13| Okuma süresi: 2 dakika
Belediye Başkanı Carola Veit (M.), 2024 ve 2025 seçimlerine yönelik seçim kampanyasının motiflerinden birini sunuyor. Bu, gönüllü kuruluşların üyelerine yöneliktir
Kaynak: Hamburg Vatandaşlığı
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Vatandaşlar, Hansa şehrinin yaklaşık 1,43 milyon seçmeninin sandık başına gitmesini sağlamak için bir poster ve sosyal medya kampanyası kullanmak istiyor. Bu yıl bölge meclisleri ve Avrupa Parlamentosu seçimleri başlayacak.
MVatandaşlar tarafından gerçekleştirilen 1,5 milyon avroluk kampanya, Hamburg halkını Haziran ayında yapılacak Avrupa ve bölge meclisi seçimlerinde ve gelecek yıl yapılacak şehir seçimlerinde oy kullanmaya motive etmeyi amaçlıyor. Başkan Carola Veit (SPD) Salı günü yaptığı açıklamada, “Sizi harekete geçiren şeyi seçin” sloganıyla amacın öncelikle sandık başına gitme hakkı verilmeyen kişilere hitap etmek olduğunu söyledi.
Son olarak Hamburg'daki 2021 federal seçimlerinde seçmen katılımı yüzde 63'e yükseldi. Veit, “Bundan önce yüzde 60'ın altındaydık” dedi. Ancak şehirde büyük farklılıklar var. Harburg ve Hamburg-Mitte bölgesinde oy kullanma hakkına sahip olanların yarısı bile oy kullanmadı.
ayrıca oku
Aşırı sağcılığa karşı gösteriler
“Bu yüzden artık çok fazla insanın oy kullanmayı planlamadığını bildiğimiz alanlara daha fazla odaklanacağız.” Bu öncelikli bölgelerde hedefli mikro kampanyalar düzenlenecek. “Her gün hayatlarımız için büyük ve küçük kararlar veriyoruz. Veit, herkesin birkaç yılda bir parlamentolarımızda söz sahibi olma güvenine sahip olması gerektiğini söyledi.
Kampanyanın mayıs ayında başlaması planlanıyor. “İtfaiye mi, bot mu? Senin hayatın. Gönüllü çalışmanız. Veit, “Seçim sizin.” Ayrıca günlük yaşamlarında oy verme hakkına sahip olanlara da hitap etmek istiyoruz – örneğin manikür salonunda, berberde, spor kulübünde veya gönüllü itfaiye teşkilatında, dedi Veit. Toplu taşıma yolcu televizyonlarında, metro ve S-Bahn istasyonlarındaki bilgilendirme ekranlarında da büyük ölçekli poster ve animasyonların yayınlanması planlanıyor.
ayrıca oku
2020 yılında vatandaşlar da benzer yapılandırılmış bir kampanya başlattı. O zamanlar Veit'e göre ilgili hedef gruplara göre uyarlanmış 100'e kadar motif kullanılıyordu. Bu sefer yine bu yöne gitmek istiyoruz.
Eyaletten dönen memur Oliver Rudolf, kampanya fikrine övgüde bulundu. “Önümüzdeki seçimlerde demokratik katılımı sürdürülebilir bir şekilde güçlendirmek için Hamburgluları günlük hayata dahil ediyor.” Seçmen seçmen sayısını 1,43 milyon olarak verdi. Bölge meclisleri ve Avrupa Parlamentosu seçimleri 9 Haziran'da yapılacak. Postayla oylama 30 Nisan'da başlıyor. Şubat 2025'te yeni bir vatandaşlık seçilecek.